0 850 360 10 30 HBT ve MGEO Çağrı Merkezi

8.3.2016

​ASELSAN HBT ve MGEO Sektörlerinin sorumluluğundaki cihazların işletimi ile ilgili teknik destek ihtiyaçlarının karşılanabilmesi amacıyla 0 850 360 10 30 numaralı Çağrı Merkezi oluşturulmuştur. 7/24 faaliyet gösterecek Çağrı Merkezi ile kullanıcıların HBT ve MGEO Sektörlerindeki teknik destek personeline daha kolay erişmeleri ve taleplerin daha hızlı karşılanması amaçlanmaktadır. Çağrı Merkezinde toplanacak talepler ASELSAN içerisinde projeden sorumlu destek personeli tarafından değerlendirilecek ve ilgili personelimiz kullanıcı ile doğrudan temasa geçerek sorunun çözümüne yönelik bilgilendirmede bulunacaktır.

Çağrı Merkezi kullanıcıların doğrudan destek taleplerini karşılayacak olup, arıza bildirimleri mevcut bakım onarım sözleşmelerinde veya projelerin yürürlükteki garanti hükümlerinde yer alan yöntemlere (CRM-Web tabanlı arıza bildirim platformu, faks,vs.) uygun olarak yürütülmeye devam edecektir.