Eğitim Hizmetleri

Müşteri eğitimleri

Müşterilerimizin tedarik ettikleri sistemlerin/cihazların eğitim gereksinimleri ve ihtiyaçları doğrultusunda, sistemlerin/cihazların tasarım ve tedarik amaçlarına uygun, verimli, etkili kullanımlarının sağlanması ve bu sistemlerin/cihazların ömür devirleri süresince bakım onarım ve destek ihtiyaçlarının temini ve sürekliliğinin maliyet etkin yöntemlerle sağlanması için uzmanlık kazandıran ve kabiliyet artıran bilgileri sağlamak üzere verilmektedir.

Kullanıcı eğitimleri

Sistemlerin/cihazların işletim ve kullanımlarına yönelik teorik ve uygulamalı olarak verilmektedir. Gerek duyulması halinde bilgisayarlı eğitimler (CBT) ve iş üstü eğitimler (OJT) şeklinde planlanmaktadır. Eğitimler dersliklerde verildiği gibi sistemlerin kurulu bulunduğu sahalarda da verilmektedir. Tedarik edilen sistemlerin kurulum ve bütünleştirme eğitimleri de verilmektedir.

Bakım onarım eğitimleri

Sistemlerin/cihazların öngörülen bakım seviyelerine göre planlanmaktadır. Bakım seviyeleri müşterilerimizin taleplerine ve mevcut bakım yeteneklerine bağlı olarak belirlenmektedir. Bakım onarım eğitimleri teorik ve uygulamalı olarak dersliklerde ve bakım onarım atölyelerinde verilmektedir.

Bakım onarım faaliyetlerinin ASELSAN tarafından yürütüldüğü sözleşmeler kapsamındaki sistem ve cihaz arıza bildirimleri veya yerinde müdahale için servis talepleri, müşterilerimiz tarafından Customer Relationship Management (CRM‐Web tabanlı arıza bildirim platformu) sistemi üzerinden bildirilebilmekte, takip edilebilmekte ve raporlanabilmektedir. Müşterilerimize bu sistemin kullanımına yönelik eğitimler de verilmektedir.