En İnovatif SAP Projesi

12.3.2014

Dünyadaki benzer kullanımlara göre farklı bir tasarımla kullanıma alınan ASELSAN Müşteri Arıza Bildirim Yönetimi Uygulaması, SAP Türkiye tarafından 21 Şubat'ta düzenlenen "SAP Forum Ankara 2013" etkinliğinde "En İnovatif SAP Projesi" ödülünü almıştır.

 Jandarma Genel Komutanlığı (JGK) ile yapılan sözleşmelerin gereği olarak ihtiyaç duyulan, Müşteri  İlişkileri Yönetimi (CRM) / Arıza Bildirim Uygulaması, 2012'de tüm Grup Başkanlıkları'nın Entegre Lojistik Destek Direktörlükleri'nin katılımıyla projelendirilmiş ve Ocak 2013 itibariyle canlı kullanıma alınmıştır.

Uygulamanın devreye alınmasıyla birlikte;

  • Sistemde tanımlı müşterilerimizin internet ortamında arıza bildirimini yapabilmeleri,
  • ASELSAN Arıza Takip Sorumlularının, hem müşteri hem de alt yüklenicilerle elektronik ortam  üzerinden koordinasyon sağlayabilmeleri,
  • Sözleşmede belirtilen servis seviyesi anlaşmalarına uyumun yönetilebilmesi
  • İlgili kişilerin SMS ve e-posta ile bilgilendirilerek, gelen bildirimlere 7/24 ve anında müdahale edebilmeleri

olanakları kazanılmıştır.


Proje için tasarlanmış olan internet-intranet arasında kontrolü bilgi geçişini TEMPEST kriterlerine de uyarak sağlayan yapı, gelecek dönemde devreye alınması planlanan benzer uygulamalarda da altyapı olarak kullanılabilecektir.