Bloomberg Businessweek ‘En Gözde Şirketler’ Araştırması Sonuçları’nda ASELSAN 8.

24.3.2015

Bloomberg Businessweek Türkiye ve Realta Danı​​​şmanlık tarafından yapılan geleneksel ‘En Gözde Şirketler’ araştırmasında ASELSAN bir basamak daha yükseldi ve 8. oldu. İlk ona girdiği 2013 yılından bu yana listedeki istikrarlı yükselişini devam ettiren ASELSAN Y kuşağının ideal işvereni olarak yerini gitgide sağlamlaştırıyor.

Her yıl 20’ye yakın üniversiteyi ziyaret ederek hem kariyer günlerinde hem de öğrenci topluluklarının etkinliklerinde boy gösteren ASELSAN küçük uygulamalarla gençlerin nabzını tutuyor, kariyer yapmak ve kendini geliştirmek isteyen gençlere rehberlik etme misyonunu üstleniyor.

Y kuşağına göre bir kurumu çalışanlarına karşı tutumu lider yapıyor. Araştırma sonuçlarına göre; eğitim ve kariyer fırsatlarının yanı sıra gençler iş ve özel hayat dengesini koruyabilecekleri kurumları daha fazla tercih ediyorlar. ASELSAN, sunduğu yan haklar, eğitim ve kişisel gelişim fırsatları ile kılık kıyafet serbestliği, esnek mesai gibi uygulamalarla çalışanlarına rahat çalışabilecekleri de bir ortam sunuyor.​